-
May 5th, 2003, 11:02 AM
Inactive Member
Remy LeBaeu stond op het computer scherm waar Mystique achter zat in Strykers kantoor.
Maar die hele namenlijst waren dus van mutanten. Ook stond daar Jamie Madrox, Multiple Man bij. Die zou ik graag willen zien in deel 3.
Maar zoals gezegd, de cast is al groot genoeg, en liever zou ik eerst de bestaanden wat beter uitgelicht willen zien. Colussus was helaas geen Rus in de film. [img]frown.gif[/img] Wel jammer, want zo'n grote ijzeren spierbundel komt toch wat beter uit de verf met een zwaar Russisch accent.
Er is zeker een en ander op de film aan te merken. Aan het eind helemaal, maar niks storends. Ik vond de eerste film nogal matig met een veel te simpel plot, maar deze film ging overal iets dieper op in. Ook de effecten zijn een lust voor het oog.
De krachten van Magneto blijven indrukwekkend. Pyro werd opvallend goed neergezet en Mystique is toch iets meer dan een zwijgzame 'bad guy'.
Voor mij zonder twijfel de beste superhelden comic-film adpatie tot nu toe. Ik hoop op een hele lange reeks met het uitdiepen van Logan's achtergrond, de Phoenix saga en nog wat meer mutanten die de voorgrond mogen betreden.
<font color="#cc6600" size="1">[ May 05, 2003 08:03 AM: Message edited by: Ruiner of Life ]</font>